Известие

Collapse
No announcement yet.

Неработеща аларма

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неработеща аларма

    Здравейте колеги,
    снощи като се прибрах и заключих колата устонвих, че алармата не се задейства. Същата е фабрична и до преди седмица или две (просто нямам навика всеки път да поглеждам дали свети лампата) си работеше нормално. Централното работи, но лампата на таблото не свети и съответно, когато отворя колата с ключа не сработва звуковата сигнализация. Имате ли някакви идеи? Ровичках се във форума но не открих подобен проблем!
    "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
    sigpic

  • #2
    Като начало, провери дали идва захранване на алармения модул. На него трябва да има 2 конектора:

    Конектор A:



    На този конектор трябва да има постоянно + 12V на пин 3.


    Конектор B:



    На този конектор трябва да има постоянно + 12V на пин 7 и само когато колата е "на контакт" трябва да има + 12V на пин 12.

    В случай, че на някой от горепосочените пинове няма напрежение, провери в таблото с предпазителите, дали са здрави предпазители F5, F8 и F17.
    Броят се отляво надясно и отгоре надолу.
    F1 е на първия ред в ляво, F20 е на най-долния ред най в дясно.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      ......а алармения модул с тези 2 конектора, къде се намира?
      "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Като начало, провери дали идва захранване на алармения модул. На него трябва да има 2 конектора:

        Конектор A:



        На този конектор трябва да има постоянно + 12V на пин 3.


        Конектор B:



        На този конектор трябва да има постоянно + 12V на пин 7 и само когато колата е "на контакт" трябва да има + 12V на пин 12.

        В случай, че на някой от горепосочените пинове няма напрежение, провери в таблото с предпазителите, дали са здрави предпазители F5, F8 и F17.
        Броят се отляво надясно и отгоре надолу.
        F1 е на първия ред в ляво, F20 е на най-долния ред най в дясно.
        След този пост, всички дето са решили да кажат какъв е проблема, според тях, веднага ще се откажат.
        Евала на Есо
        Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

        EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от leshoiad Покажи съобщение
          ......а алармения модул с тези 2 конектора, къде се намира?
          В багажника -дясната част на гърба на десния калник. Някъде под капачето за пълнене с гориво.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Колеги имате ли представа откъде мога да си намеря ключ за алармата. Толкоз години вече я имам тази кола а не мога да си ползвам тази екстра заради едно ключенце
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

            Comment


            • #7
              Да питам аз....фабричната алрма,ако има врата която не работи от централното,проблем ли е за алармата?

              Comment


              • #8
                Фабричната аларма на всички ли ви е толкова тиха като моята.... мяука като котарак....

                Comment


                • #9
                  Моят модул е само с един конектор В и на пин 7 въобще няма кабел .Ключе не можах да видя.Как ли да я накарам да проработи?
                  Alfa Romeo 166 2.0TS

                  Comment

                  Working...
                  X